Uzyskaj dostęp do miliardów z globalnych rynków e-commerce, oferując swoją stronę internetową w innych językach

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Jak wszyscy wiemy, liczba zakupów w Internecie rośnie z dnia na dzień. W samej Europie jest 240 milionów kupujących, z których każdy wydaje rocznie około 840 funtów. Oferując swoją stronę internetową w innych językach, możesz szybko i łatwo dotrzeć do tych kupujących i ich portfeli, aby zwiększyć sprzedaż.

Europa jest wiodącym rynkiem handlu elektronicznego na świecie, a do tego jest na wyciągnięcie ręki

Dla firm z Wielkiej Brytanii nie ma lepszego miejsca na rozpoczęcie ekspansji niż Europa. Wartość rynku e-commerce wynosi około 206 miliardów funtów, więc nie można go lekceważyć.

Aby znaleźć rynek odpowiedni dla swojej marki, należy przeprowadzić badania, ale w tych wiodących krajach europejskich kupujący są uważani za najbardziej aktywnych, wydając około 840 funtów rocznie:

  • Francja
  • Niemcy
  • Włochy
  • Holandia
  • Hiszpania
  • Szwecja
  • WIELKA BRYTANIA

Jakie rynki e-commerce powinieneś obserwować?

Lista Top 10 pokazuje kilka krajów, które zaczynają zdobywać coraz większy udział w globalnym rynku. A ich rozwój może być równie szybki.

Na przykład rynek e-commerce w Chinach, który w ciągu zaledwie 5 lat gwałtownie wzrósł z 630 mln funtów do 26 mld funtów, a handel elektroniczny stanowi prawie 90% rynku transakcji między przedsiębiorcami a konsumentami.

10 krajów o największym potencjale handlu elektronicznego, w oparciu o infrastrukturę, kwestie regulacyjne i zmienne specyficzne dla handlu detalicznego. (AT Kearney's 2012 E-Commerce Index)

  1. Chiny - do 2014 r. wartość rynku wyniesie około 147 mld funtów
  2. Brazylia - wzrost o 26% lub więcej rocznie (Cisco Systems)
  3. Rosja - wzrost o co najmniej 26% rocznie (Cisco Systems)
  4. Chile
  5. Meksyk
  6. Zjednoczone Emiraty Arabskie
  7. Malezja
  8. Urugwaj
  9. Turcja
  10. Oman

Oczekuje się, że do 2015 r. ponad 53% sprzedaży w handlu elektronicznym przypadnie na Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię i Japonię.

Zwróć uwagę na kraje słabiej rozwinięte - mogą Cię zaskoczyć

Kraje o stosunkowo niskiej penetracji Internetu, takie jak Egipt, Indonezja, Wietnam, RPA i Indie, są nadal warte obserwowania z zainteresowaniem, ponieważ mają ogromny potencjał wzrostu.

Istnieją jednak również możliwości w krajach, w których internet jest bardziej rozwinięty, takich jak Japonia. Przy 70% użytkowników dokonujących zakupów online na tym rynku, istnieje potencjał znacznego wzrostu przy większych wydatkach na osobę.

Jak firmy mogą wykorzystać rynki e-commerce?

Aby zdobyć udział w tych znaczących obrotach w handlu elektronicznym, firma musi być w stanie skutecznie komunikować się z potencjalnymi klientami w ich językach ojczystych. (link wewnętrzny do blogów)

Oferowanie swojej strony internetowej w innych językach: od czego zacząć?

Czy wiesz, że: Potrzeba 12 języków, aby dotrzeć do 80% całej populacji online

Tłumaczenie stron internetowych jest obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek, jeśli chodzi o docieranie do konsumentów. Szacuje się, że aby dotrzeć do 80% populacji online, strona internetowa firmy musiałaby być dostępna w 12 językach, ale przewiduje się, że do 2020 r. liczba ta wzrośnie do 20 języków.

Nie oznacza to oczywiście, że należy natychmiast zacząć tłumaczyć firmową stronę internetową na 20 języków! Wybór języka lub języków, na które należy przetłumaczyć stronę internetową, powinien opierać się na solidnym badaniu rynku i jasnym zrozumieniu, jakie są możliwości.

Zapewne domyślasz się już, że jesteśmy entuzjastami wszystkich języków! Jeśli więc masz pytania dotyczące tworzenia stron internetowych w innych językach lub chciałbyś dowiedzieć się o nas czegoś więcej, skontaktuj się z nami, pisząc na adres info@comtectranslations.com lub dzwoniąc pod numer + 44 (0) 1926 335 681.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn