Nasze najważniejsze wskazówki dotyczące ustanowienia skutecznego procesu tłumaczenia w celu wsparcia wprowadzenia produktu na rynek w KAŻDYM języku

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Planowanie i koordynacja wprowadzania produktów na rynek to wyzwanie w każdych okolicznościach. Dodanie do tego konieczności rozpowszechniania informacji na wielu terytoriach tylko zwiększa presję!

Gdy masz mało czasu i ograniczony budżet, bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, abyś dysponował solidnym, niedrogim i skutecznym procesem tłumaczenia marketingowego, na którym możesz polegać.

Kiedy każda zmiana może kosztować cenny czas i pieniądze, jak zapewnić, aby wprowadzenie kolejnego produktu na rynek było płynne, sprawne i bezstresowe?

Oto trzy proste kroki, które pomogą Ci kontrolować koszty i dotrzymywać terminów:

  1. Oszczędzaj czas na briefingach

Czy tracisz cenny czas na sprawdzanie wielu dostawców usług tłumaczeniowych? Być może na początku korzystałeś z usług małej firmy tłumaczeniowej, ale liczba oferowanych przez nią języków jest już zbyt duża? A może korzystasz z usług różnych tłumaczy dla różnych języków?

Niezależnie od przyczyny, wielu dostawców tłumaczeń oznacza wiele briefów - proces, który w najlepszym wypadku może być wystarczająco bolesny! Zamiast tego, korzystanie z usług partnera tłumaczeniowego, który może zająć się wszystkimi Twoimi wymaganiami w zakresie tłumaczeń marketingowych po jednym briefie, może zaoszczędzić Ci cenny czas i pieniądze.

Centralizacja tłumaczeń ma jeszcze jedną dodatkową zaletę, o której być może nie pomyślałeś. Budowanie stałej relacji z dostawcą usług tłumaczeniowych - i współpraca z nim jako partnerem, a nie dostawcą - pozwala mu wczuć się w Państwa działalność i w rezultacie zapewnić lepszą obsługę.

Z czasem zdobędą oni dogłębną wiedzę na temat Państwa celów, zadań i odbiorców, co ułatwi im zrozumienie każdej komunikacji - niezależnie od tego, gdzie na świecie znajdują się Państwa odbiorcy. W ten sposób Państwa partner w dziedzinie tłumaczeń stanie się Państwa atutem w dążeniu do stworzenia spójnej, wartościowej i odpornej marki.

Aby uzyskać więcej informacji na temat korzyści płynących z centralizacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem eksperta zatytułowanym " Making every marketing communication count". Ten kompleksowy przewodnik pomoże Ci zaangażować globalną publiczność, przekształcić klientów w zwolenników marki i napędzać rozwój Twojej marki.

  1. Znajdź właściwe dopasowanie

Jeśli chodzi o wybór dostawcy usług tłumaczeniowych, ważne jest, aby znaleźć partnera, który będzie pasował do Twojej firmy. Zacznij od sporządzenia krótkiej listy potencjalnych partnerów, a następnie skorzystaj z tej przydatnej listy kontrolnej z naszego przewodnika Kick Start Guide, aby zawęzić ich grono.

Zapytaj potencjalnych dostawców usług tłumaczeniowych, w jaki sposób wybierają lingwistów, którzy będą pracować nad Twoim zleceniem. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, szukaj lingwistów będących rodzimymi użytkownikami języka i mających doświadczenie w tłumaczeniach dla Twojej branży.

Zapytaj, jak upewniają się, że ich lingwiści mają odpowiednie doświadczenie, aby obsłużyć wiele elementów związanych z wprowadzeniem produktu na rynek, w tym:

  • atrakcyjne reklamy i broszury
  • przewodniki techniczne i streszczenia produktów
  • zoptymalizowaną kopię strony internetowej
  • listy produktów w e-commerce
  • filmy z napisami.

Dobry dostawca zawsze chętnie opowie Ci o swoim procesie wprowadzania do pracy. Upewnij się, że każdy lingwista pracujący nad Twoim zleceniem ma dostęp do dokumentów dotyczących tonu głosu i wytycznych stylistycznych, a także do biblioteki udanych tłumaczeń z przeszłości.

  1. Zrób to dobrze za pierwszym razem

Uwzględnij w swoim harmonogramie czas i zasoby na wstępne badania i analizy. Zbadanie rynków lokalnych i przetestowanie nowej nazwy marki przed rozpoczęciem procesu rejestracji znaku towarowego to tylko dwa kroki, które pomogą Państwu zminimalizować liczbę błędów i zmian - oszczędzając czas i pieniądze.

Zaangażowanie ekspertów rynku lokalnego, jak również projektantów i autorów treści może pomóc w osiągnięciu lepszych wyników. Dowiedz się więcej o ich kluczowej roli w naszym blogu na temat tego, jak zapewnić, że Twoje tłumaczenia przynoszą rzeczywistą wartość za pieniądze.

Co dalej?

Mamy nadzieję, że te rady pomogą uprościć i wzmocnić wprowadzanie produktów na rynek międzynarodowy oraz znaleźć odpowiedniego partnera tłumaczeniowego dla Twojej firmy. Comtec od ponad 40 lat łagodzi presję związaną z wielojęzyczną komunikacją. Nasi klienci wiedzą, że mogą na nas polegać, jeśli chodzi o zapewnienie najwyższej jakości tłumaczeń wszystkich materiałów marketingowych, szybko, elastycznie i w przystępnej cenie.

Jeśli czytałeś i podobało Ci się Making every marketing communication count, dlaczego nie zarezerwować BEZPŁATNEJ rozmowy z członkiem naszego przyjaznego zespołu ekspertów?

Można do nas zadzwonić pod numer +44 (0)1926 335681 lub wysłać e-mail na adres info@comtectranslations.com. Jesteśmy tu, aby pomóc i zawsze chętnie udzielimy indywidualnej porady.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn